Wednesday, January 10, 2024

Отримали не те, на що чекали 😔

Спокійно: все можна повернути за чеклістом з цього листа. Ну майже все!͏‌  ͏‌  ͏‌  ͏‌  ͏‌  ͏‌  ͏‌  ͏‌  ͏‌  ͏‌  ͏‌  ͏‌  ͏‌  ͏‌  ͏‌  ͏‌  ͏‌  ͏‌  ͏‌  ͏‌  ͏‌  ͏‌  ͏‌  ͏‌  ͏‌  ͏‌  ͏‌  ͏‌  ͏‌  ͏‌  ͏‌  ͏‌  ͏‌  ͏‌  ͏‌  ͏‌  ͏‌  ͏‌  ͏‌  ͏‌  ͏‌  ͏‌  ͏‌  ͏‌  ͏‌  ͏‌  ͏‌  ͏‌  ͏‌  ͏‌  ͏‌  ͏‌  ͏‌  ͏‌  ͏‌  ͏‌  ͏‌  ͏‌  ͏‌  ͏‌  ͏‌  ͏‌  ͏‌  ͏‌  ͏‌  ͏‌  ͏‌  ͏‌  ͏‌  ͏‌  ͏‌  ͏‌  ͏‌ 
Зберігайте, щоб тримати під рукою. Сподіваємось, вам не знадобиться 😉
Інтернет-магазин MOYO

Каталог товарів

Блог

Особистий кабінет

Кожне ваше замовлення — це наша відповідальність 🤝

І ми намагаємось докласти всіх зусиль, щоб все пройшло ідеально. Однак, навіть при максимальному контролі, іноді можуть виникати ситуації, що виходять за межі нашого управління. Якщо у вас виникли проблеми з продукцією, будь ласка, не хвилюйтеся. Гарантія покриває виробничі дефекти, людський фактор під час збирання та інші можливі несправності. А наш чекліст допоможе вам отримати гарантійне обслуговування. 


Збережіть його про всяк випадок, а ми зробимо все можливе, щоб вам ніколи не довелось ним скористатись 😉

Чекліст для звернення щодо
гарантійного обслуговування у MOYO

ПЕРЕВІРИТИ ТЕРМІН ГАРАНТІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ, ЗАЗНАЧЕНИЙ У КАРТЦІ ТОВАРУ АБО ГАРАНТІЙНОМУ ТАЛОНІ.

УПЕВНИТИСЬ, ЩО ТОВАР:

використовувався за призначенням без порушення правил експлуатації;

має чистий та розбірливий серійний номер і не має маркувань, не передбачених виробником (наліпок, пломб тощо);

не набув несправності внаслідок необережного поводження та нещасних випадків;

не підлягав несанкціонованому ремонту;

не використовувався разом з не передбаченими виробником аксесуарами;

не має слідів використання неліцензійного програмного забезпечення.

ЗВЕРНУТИСЯ ЩОДО ГАРАНТІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ТА:

детально описати проблему й недоліки товару;

надати товар у повній комплектації разом з технічною документацією;

не забути про гарантійний талон від виробника з датою продажу, ПІБ та підписом споживача або фіскальний чек;

пред'явити документ, що підтверджує факт придбання товару (товарний або електронний фіскальний чек, видаткова накладна у разі придбання на доставку).

ОЧІКУВАТИ НА РІШЕННЯ ПРОБЛЕМИ 😌

Куди звернутися:

⚙️ До авторизованого сервісного центру виробника

📞 На гарячу лінію за номером 800 507 800

📍 До найближчого магазину MOYO

Безкоштовна доставка для замовлень від 500 грн
Старе здавай - нове купуй
Акційні пропозиції
MOYO CLUB

post written by:

Related Posts

0 comments: